вівторок, 27 березня 2018 р.

Шкільні рутини


Картинки по запросу school children clipart



Налагоджена робота в школі зранку може налаштувати динамічний і ефективний шкільний день. Передбачувані і позитивні інструкції для школи можуть допомогти дітям прийти до школи, де вона буде почуватися спокійною, готова максимально використати кожну годину дня.
Діти не розуміють часу так само, як і дорослі. Це може зробити шкільний день напруженим і не ефективним для усіх.
Рутини — це необхідні і передбачувані задачі, які супроводжують навчально- виховний процес. Вони важливі для щоденної налагодженої роботи класу.
Рутини доповнюють правила. Вони привчають учасників навчально виховного процесу діяти чітко, не витрачати час на пояснення “ що , коли і як робити” , забезпечують базові потреби дітей, регламентують час, служать як чіткі, зрозумілі, покрокові інструкції.
Вибір і кількість рутин залежить від учителя, потреб класу, школи.
Дотримуючись рутин школи, ваші діти передбачатимуть, що відбувається, і пам'ятатимуть, що вони повинні робити.
Категорії рутин:
Рутини переміщення
Рутини уроку
Загальні рутини
Для ефективного впровадження рутин, учням разом із вчителем необхідно обговорювати їх, пояснювати, повторювати, моделювати, доповнювати.
Набір містить такі рутини:
Ранкові рутини
Рутини ранкових зустрічей
Рутини уроку
Рутини переміщення


Кожну картку рекомендовано прикріпити на широку атласну стрічку і вивісити на видному для дітей місці. Кожна рутина — стане вашим незамінним помічником у повсякденній роботі. Дивлячись і перечитуючи діти ефективніше працюватимуть, робота стане злагодженою.

Ранкова рутина "Початок робочого дня"





3 коментарі:

  1. Велике дякую за матеріали, до підготовки класной кімнати.

    ВідповістиВидалити
  2. Іриночко, здається у Вас я бачила назви осередків з бджілками? Чи не могли б ви поділитися? Щиро дякую!

    ВідповістиВидалити

Геймофікація в системі новітніх технологій навчання

Чому ігри- це цікаво? Дія- ми одразу почали щось робити, я змусила вас зробити крок до пошуку, відгадування. Завдання- кожна людин...