Управління групою дітей вимагає авторитету.
Буває авторитет сили. Йому підкоряються зі страху покарання. Механізм силового управління порівняно простий, тому його часто використовують. І тоді не потрібна ніяка педагогічна техніка. Але й розплата за цю простоту велика.
Буває авторитет знання. Йому підкоряються добровільно: усі розуміють, що так буде краще. Ключове слово тут - «повага». Але не всяке знання визнається групою як таке, що заслуговує на повагу.
У реальних умовах авторитет учителя включає обидві складові - авторитет сили й авторитет знання. Питання міри: яка з цих складових основна, головна, провідна.
Кожен вчитель мусить докласти максимум зусиль в управлінні своїм класним колективом. Питання дисципліни турбує кожного.
Як у класі, де можна вільно пересуватися під час уроку, чи вголос висловлювати власну думку можна зберігати порядок?
Про це замислююся і я.Читаю, досліджую, аналізую, запозичаю.
Пропоную деякі вправи для ефективного управління класом
Немає коментарів:
Дописати коментар