Кроссенс

Кроссенс

Кроссенс– асоціативна головоломка нового покоління.
Слово «кроссенс» означає «перетин значень» і придумане за аналогією зі словом «кросворд».
Цей вид головоломки винайшли зарубіжні педагоги в 2002 році.
Ідея належить письменнику, педагогу і математику Сергію Федіну і доктору педагогічних наук, філософу і художнику Володимиру Бусленко. Ідея кроссенса проста, як і все геніальне. Це асоціативний ланцюжок, що складається з дев'яти картинок.
Зображення розташовують так, що кожна картинка має зв'язок із попередньою і наступною, а центральна поєднує за змістом зразу декілька картинок. Завдання того, хто розгадує кроссенс – знайти асоціативний зв'язок між сусідніми (тобто тими, що мають спільний бік) картинками. Зв’язки в головоломці можуть бути і поверхневими, і глибокими.
«Кроссенс»: крос (англ. cross) – перехрестя, сенс (англ. sens) – смисл, тож кроссенс – перехрестя смислів
Кроссенс (від англ. cross – перехрестя, sens – смисл) – це візуальний асоціативний ланцюжок, який складається з 9 зображень, кожен з яких пов’язаний з попереднім і наступним зображенням, що в результаті з різних сторін розкриває певне поняття, явище або факт.


Кроссенс – це сучасний методичний прийом візуалізації навчального матеріалу, який виконує такі функції:
навчальну (сприяє засвоєнню навчального матеріалу);
- мотиваційну (забезпечує інтерес до навчальної теми);
- комунікативну (створює мікро і макродіалогів між різними учасниками навчального процесу – учителем, учнями, підручником тощо);

- соціальну (пояснює причини і закономірності певного явища, його елементи, протиріччя тощо).
Пам'ятка "Як створити кроссенс?" 


Пам'ятка "Як розв'язати кроссенс?"

Перегляд ТУТ




Пояснення
1.Частина мови
2.Назва істот
3.Назва неістот
4.Власна або загальна назва
5.Правила вживання великої літери
6.Категорія числа
7.Категорія роду
8.Відмінки
9.Кроссенс - Іменник

Завантажити Кроссенс "Іменник" можна

ТУТ

Завантажити посібник "Кроссенс " можна

ТУТ

Немає коментарів:

Дописати коментар

Геймофікація в системі новітніх технологій навчання

Чому ігри- це цікаво? Дія- ми одразу почали щось робити, я змусила вас зробити крок до пошуку, відгадування. Завдання- кожна людин...