середу, 28 серпня 2019 р.

Геймофікація в системі новітніх технологій навчання

Результат пошуку зображень за запитом "гейміфікація"
Чому ігри- це цікаво?
Дія- ми одразу почали щось робити, я змусила вас зробити крок до пошуку, відгадування.
Завдання- кожна людина відчуває задоволення від подолання викликів. Саме це вроджене бажання викоритовують розробники ігор, кидаючи виклик гравцям на кожному кроці.
Ризик- якщо ми ризикуємо, то десь на межі півсвідомості заставляємо свій мозок шукати лише правильний вихід.
Невизначеність- можна порівняти з магією. Ми ніколи не впевнені у правильності свого вибору. Та якщо виявляємося переможцями- це чарівний момент.
Емоційний зміст- на відміну від звичного виконання завдань, ігри викликають емоцію гніву, смутку, захопленого щастя чи розчарування.
Саме ці моменти враховуються при створенні комп’ютерних ігор , які зараз настільки важливі і популярні серед дітей.
Сьогодні ми все більше стикаємося з проблемою небажання дітей здобувати знання, з відсутністю мотивації до навчання, відвідувати садок або ж школу. Як часто ми чуємо фрази «не хоче вчитися»,    «міг би прекрасно навчатися, а бажання немає». Якщо запитати, чого ж хочуть учні, які навчаються, більшість відповість – «грати в комп'ютерні ігри!»  Виникає протиріччя:  світ школи або ж садка і сучасний світ – це два різні полюси. Шкільний світ включає: традиційну класно-урочну систему, домашні завдання, «стандартні, звичайні уроки», застосування підручника, атласу, карт, презентація до уроку, застосування на уроках неефективних форм, методів навчання. Що ж включає в себе сучасний світ? Це вік інформатизації, комп'ютеризації, інновації, практико орієнтовного навчання і багато іншого.


Презентація ТУТ

Гра "ФЕРМА"

Немає коментарів:

Дописати коментар

Геймофікація в системі новітніх технологій навчання

Чому ігри- це цікаво? Дія- ми одразу почали щось робити, я змусила вас зробити крок до пошуку, відгадування. Завдання- кожна людин...