Чому ігри- це цікаво?
Дія- ми одразу почали
щось робити, я змусила вас зробити крок до пошуку, відгадування.
Завдання- кожна людина
відчуває задоволення від подолання викликів. Саме це вроджене бажання
викоритовують розробники ігор, кидаючи виклик гравцям на кожному кроці.
Ризик- якщо ми ризикуємо,
то десь на межі півсвідомості заставляємо свій мозок шукати лише правильний
вихід.
Невизначеність- можна
порівняти з магією. Ми ніколи не впевнені у правильності свого вибору. Та якщо
виявляємося переможцями- це чарівний момент.
Емоційний зміст- на
відміну від звичного виконання завдань, ігри викликають емоцію гніву, смутку,
захопленого щастя чи розчарування.
Саме ці моменти враховуються
при створенні комп’ютерних ігор , які зараз настільки важливі і популярні серед
дітей.
Сьогодні ми все більше
стикаємося з проблемою небажання дітей здобувати знання, з відсутністю
мотивації до навчання, відвідувати садок або ж школу. Як часто ми чуємо фрази
«не хоче вчитися», «міг би прекрасно
навчатися, а бажання немає». Якщо запитати, чого ж хочуть учні, які навчаються,
більшість відповість – «грати в комп'ютерні ігри!» Виникає протиріччя: світ школи або ж садка і сучасний світ – це
два різні полюси. Шкільний світ включає: традиційну класно-урочну систему,
домашні завдання, «стандартні, звичайні уроки», застосування підручника,
атласу, карт, презентація до уроку, застосування на уроках неефективних форм,
методів навчання. Що ж включає в себе сучасний світ? Це вік інформатизації,
комп'ютеризації, інновації, практико орієнтовного навчання і багато іншого.
Немає коментарів:
Дописати коментар