суботу, 27 жовтня 2018 р.

Цікаві ідеї для навчання в НУШ

Як засвоювати матеріал без нудного засиджування за партами, як економити час на уроці , але засвоювати матеріал, як вчитися граючись. Ці запитання мучать не лише мене. Пропоную вашій увазі деякі цікаві і корисні вправи, ігри, ідея, які протягом трьох місяців я використовувала, і які встигли полюбитися моїми учнями.
Картинки по запросу children playing clipart

1.Гра "Кабум"
Я виготовляла для дітей для закріплення таьлиці множення, можна виготовити і для додавання.
На паличках від морозива наклеїла приклади з таблиць. Дві палички -надпис "Кабум".
Правила:
усі палички розкладіть прикладами вниз;
кожен учень виймає паличку , читає приклад, називає результат- це будуть його бали;
якщо учень виймає паличку "Кабум" , усі бали згоряють і стає 0.
Виграє тофй, у кого балів найбільше


2.Модель Сонячної системи
Я виготовляла іі з пінопластових кульок. Розфарбувала фарбами(гуаш). За основу взяла листок фетру А3(знизу пінопласт)

3.Гра "Визначаємо частини мови"
Для мене як вчителя, важливим є навчити розрізняти слова у реченні за частинами мови. На розвиток цих вмінь йде багато часу. Адже потрібно записати речення аж тоді думати яке слово до якої частини мови віднести.А це все - час- час. 
Для економії його виготовила для учнів таку вправу "Визначаємо частини мови". Надрукувала речення , частини мови, заламінувала. Над кожним словом приклеїла шматочок клейкої стрічки. До частини мови також. Тепер мої учні з радістю визначають частини мови, а головне швидко.


4.Гра "Визначаємо дроби"
Для виготовлення цієї гри вам знадобляться декоративні прищепки.


5.Фішбоун


Рибу робила з утеплювача для підлоги

6.Кубик Блума



7.Годинник


Немає коментарів:

Дописати коментар

Геймофікація в системі новітніх технологій навчання

Чому ігри- це цікаво? Дія- ми одразу почали щось робити, я змусила вас зробити крок до пошуку, відгадування. Завдання- кожна людин...